بابا این دوتا دیگه خیلی صافتن من ناتوانشم  بخدا از این به بعد میخوام سریالای صافت ببینم بهم معرفی کنید لدفاااا .

اره عاقا من صب پاشدم و وکیل ووی هارق العاده رو دیدم وای چقد سر کاتشون حرص جوش خوردم عصبی بودم صب ولی بعدش اوکی شدم که بهم رسیدن 

وای فقط اونجاش که جونهو قهر میکنه با یونگ وو وایییی>>> تازه این همش نیست که اونجاش که جانگ میره بیمارستان مجبورن با اون یکی کار کنن . واااایییی اونجاش که از پنجره دفترش نگاش میکنه بعد پسره میاد دستشون از رو شیشه میذارن رو هم جونهوووو>>>> 

 

بابا زیر نویسو کار ندارم ولی کلاهشوننننننننن >>> بخدا کاپل صافت یه چیز دیگست حالا هی اذیتم کنین🚶🚶🚶✨ یه چیز دیگه ام هست ، امروز رفتم کلاس من وسواس نگاه خیره دارم دوتا پسرا ته کلاس خیره بودن رو من و دوستم منم برگشتم از اون نگا گربه ای ها کردم بنده خداها گرخیدن 🚶✨ نباید نگا کنن به من چه من وسواس دارم کنار انگشتمو بگا میدم . 

 

 

شما ایشون رو میبینید ایا ادم مست دلتون نمیخواد ؟ لپااااااااش>>>>>>> جدا خیلی گوگولیه بگیری لپاشو بکشی بکنی گاز بگیری بخورییی >>> 

بخدا خیلی خوشگل میشه مست شده موافق نیستیدددددد 

 

بابا من سریال میخوام از هیونگ شیک (نقش اول ) خیلی نیازمندشم جدی جدی جدی . 

من امروز خیلی خوشحال بودم حالم خیلی خوب بود هنوزم خوبم ولی خیلی خیلی خسته ام از خستگی دارم میمیرم دقیق بگم که اره .

بچه بچه ها اینو گوش کنین استاد زبانم جوونه امسال تازه کنکور داده بچه ها این وسط درس مثلا اینطوری میکنه "اشتباه کردی بیبی" بعد میگه بیبی من اصا میلرزم تمرکزم کلااا میپره خیلی باحال ، شوخ و کیوته وای بامزست . 

ولی بیبی گفتنش >>>>> 

+چیزی بود اضافه میکنم 

+الان از لحاظ مغزی خیلی انرژی ندارم ولی انگار پر انرژی شدم از کیوتی کاپلای تو مترو و گی کلاسمون >>