عا راجب عنوان ، تو که میدونی همیشه تو نوشتن عنوان مشکل دارم ؟یونو ؟(امیدوارم هنوز دوستش داشته باشی ) 

میدونی چیشد ؟ من تقریبا کارم به جایی رسیده که هر روز یادت میکنم و امروز که اونارو دیدم کلا دلم ریخت یعنی اصلا نمیدونی یه جوری شدم . 

ولی باشه انقدر که دلم واسه تو تنگ شده واسه هیچکس تنگ نشده و میدونی که بهترینمی دیگه نه ؟ یونو ؟ یونوووو ؟ یونو ؟

کنکور دادم باورت میشه ؟ بچه بچه بازی کنکور دادم یادته کنکور داشتی ؟ و به هیچ جات نبود ؟ میومدی میگفتی اره انقدر امروز تست زدم یا مثلا امروز حال نداشتم رفتم یوتیوب تمام وقتمو گذروندم ! وای هیچوقت یادم نمیره . 

یمدت هم شلدستی هاتو اصلاح نمیکردی تو پرانتز درستشو مینوشتی یادته ؟ وای من اصلا اینارو یادم نمیره ، من هنوزم شلدستم سوتین یونجون رو یادته ؟ یادم میاد کلی سرش خجالت کشیدم و تو مرده بودی از خنده . 

اما چیزی که یادم دادی الان شده ارامش زندگیم و پایه های روزم .. میدونم حالت خوبه خدا روزی نیاره که حالت بد باشه ولی دلم خیلی تنگ شده . حاضرم جدا حاضرم کل رفیقامو بدم ولی بیای و یک ساعت فقط یک ساعت باهم حرف بزنیم تا دوباره از ته دل بخندم و لبخند واقعی بزنم . 

اه راستی منم کنکور رو خراب کردم یادمع نتایج که اومد حالت چندان خوب نبود ، خوب شده بودی ولی دلخواهت نبود قشنگ یادمه مجبور شدی چیز که دوست نداریو بری و بعدم یه سری مسائل که خیلی نگرانت کرد ، البته منم کنارت نگران بودم یعنی هنوز دارم فکر میکنم که .. ازدواج کرده ؟ نکرده ؟ 

ولی میدونی چیه ؟ حتا با اینکه محل خاطراتمون پاک شد من بزرگترین خاطره رو ازت دارم بزرگترینشون دست منه و هیچوقت هیچوقت هیچوقت حتا یک لحظه فکر دست کشیدن ازش هم به خاطرم نیومد ، برعکس بقیه چیزا که طبق ذائقه ادما ازش خسته میشن اما من هنوز با دل جون کار میکنم ! 

داشتم فکر میکردم که تو باعث شدی من خودمو پیدا کنم و من دوباره بهت نیاز دارم تا قوت قلب بدی بهم ، میدونستی هنوز سراغت رو ازم میگیرن ؟ هنوز نبودنت عادت نشده و جالب تر میدونی چه جوابی میدم "متاسفانه .." جدا متاسفانه متاسفم برای کسایی که از دستت دادن . 

یادمه پستی رو که گذاشته بودی 'من خیلی به وب بقیه سر نمیزنم' به وضوح یادمه برای همین وقتی پی وی پیام میدادی نکران می‌شدم نکنه چیزی شده ؟ 

نمیدونم چی بگم و چطوری بگم دلتنگتم ولی .. بدون .. تو از اون ادمی هستی که دو ساله اسمش تو قلبم ، مغزم ، وجودم و دیوار اتاقم هست  . 

+من هنوز منتظرم ، روزی میاد که یا خودت میای یا اثرت میدونم اینو چون تو بهم قول دادی . 

من فقط واسه سالگرد رفتنت یادت کردم که شاید فرجی شد و برگشتی . وقتی برگردی دورت حصار میکشم و نمیذارم کسی حتا نزدیکت بشه