هیچوقت یادم نمیره اینطوری بدون عنوان میذاشتی ونوسم ~~ 

بعضی وقتا فک میکنم که .. شبا سخت شدن چرا نمیتونم بخوابم ؟

در ضمن شخص محترمی که در حال حاضر پیشمه تو روشنی خوابش نمیبره برق باید خاموش باشه 

چطوری کتاب بخونم؟؟ 

+نتم داره تموم میشه و من فردام اینجام 

++قبلا نت ذخیره میکردم بیرون بودم و اگر پیام داد فورا جوابشو بدم ، از ایگنور شدن متنفر بود . 

+++خیلی دلم میخواد برم تو پذیرایی دوتا باند وصل کنم اهنگ "یکی هست" مرتضی پاشایی رو پخش کنم و داد بزنم بخونم باهاش 

++++از این عادتم متنفرم ، ملت فک میکنن دیوونم ، مامانمم فک میکنه واسه جلب توجه اینکه رو میکنم یکی نیست بگه خانوم محترم بچت این عادت عصبیشه .

+++++گشنمه و تنها چیزی که دلم الان میخواد یه عالمه شکلاته ، یادم نمیره که از استمارتیز بدش میومد مثل خودم ولی پاستیل دوست داشت همچنین خودم . 

++++++عاقا من که نخواستم الان نصفشب خوابم نبره ودف چرا اینطوریه؟

+++++++دلم وردمو میخواد متنمو بنویسم جدا نیاز دارم ، شبایی که خونه بودن نصف شب که پامیشدم میرفتم پا لپتاپ مینوشتم پتو دورم بود و یه مشت پاستیل نوشابه ای میرختم دورم مینوشتم ، بابام پامیشد منو میدید سه دیقه نگام میکرد 

++++++++شیطونه میگه از لجش برم شمارمو بزارم کف دست همون اون